2012. április 24.

Függőleges kertek - I.

Tegnap megígértem, hogy megmutatom, hol készült a függőleges kertről a fotó. Ha netalán saját szemmel is meg akarjátok csodálni, nem kell mást tenni, csak szállást foglalni az ibizai Ushuaia Ibiza Beach Hotel-be. Először gondolkodtam, hogy akkor most Argentínában van-e a szálló vagy Ibizán. De aztán kis kutakodás után kiderült, hogy azért olyan messzire nem kellene utaznunk. A függőleges kert ötlete fenomenális és persze a látvány sem utolsó, a kertről készült kép viszont azt sugallja, hogy itt valami monumentális dologról van szó. A beültetett kaktuszok és pozsgások természetüknél fogva jól tűrik a szárazságot, tehát nemigen kell a locsolással bajlódni, mint egyéb vertikális kert megoldás esetén. 


A fal a szálló Minami Éttermét határolja. (Minami japán szó - jelentése - dél) 
Nevéhez hűen próbáltak mindent belerakni, ami japán. Zen-garden szerű kialakításával, japán műtárgyak, szimbólumok, valamint kortárs alkotások, használati tárgyak felhasználásával próbálták ötvözni a spanyol életérzést és a japán meditatív hangulatot. Szerintem nem jó párosítás. El tudom képzelni, hogy én békésen vacsoráznék. Halk zene a háttérben, például ez :
Aztán egyszer csak David Guetta bedübörög a másik oldalon. 








Ehhez jön még a szálloda full extrás kivitelezése, ami persze már nem ebbe a blogba való lenne, de szerettem volna megmutatni. A képsorozat  nem teljes, csak egy kis ízelítő a belsőről. A japán elemek itt is megjelennek, néhol boudoir-os hangulattal ötvözve.



Nektek hogy tetszik?

forrás:
itt és innen

1 megjegyzés:

wery nice thanksss
 

Megjegyzés küldése